Jumaat, 15 April 2011

Sambungan AkTIVITI kELas kU

SCORE ORIENTEERING!!rekod baruuuu..aku berlari satu uitm..mmg seronok..awal pagi kami berkumpul di swimming pool..kami diberi sedikit taklimat sebelum memulakan aktiviti ni..Aku mendapat giliran yang ke 6..pada 9.45 am aku memulakan langkah ku..dan berakhir pada 11.15..kami diberi masa 1 jam 30 minit.alhamdulillah..aku berjaya menamatkan aktiviti ini..aku berjaya mendapat kedudukan yg ke5..ermmm..teruk2!!sepatutnya aku bleh buat lbh baik dari tu..tapi disebab kan beberapa kesilapan,tu je yg mampu aku dapat..Memang agk letih sebab da lame x berlari sejauh tu...naik bukit turun bukit..jatuh dari bukit..adoii macam2..tp aktiviti ni mmg kene pandai mengatur strategik..pada awal nya aku ikut shortcut,tah mane2 aku pegi..rupe nye aku dah tersalah shortcut..herrmm nie la msalah yg aku hadapi hari tu..tapi last2 aku jumpa gk jalan balik..paling aku geram sebab aku da salah timing..mmg sedih,tapi tak pe laaa..ia nya dah pun berlalu pergi...huhuhu


result kami!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan