Sabtu, 2 April 2011

~~Dalam Kenangan~~

Setiap saat aku berada dalam klas outdoor.Teringat aku pada tarikh 28 Januari..disini lah bermula la aku belajar tentang benda baru..Yang aku maksud kan nie sebab pada tarikh nie umo aku telah genap 19 tahun..dalam mase yang same aku dapat belajar utk berdikari..pada tarikh nie aku dan kawan2 mula membuat persiapan utk ke tasik chenderoh..selepas siap semua persiapan utk ke chenderoh ,kami student dari Uitm shah alam membuat persiapan utk majlis perasmian dan sedikit taklimat dari dekan dan lecturer sebelum berangkat ke sana..Ketibaan kawan2 dari Uitm jengka,Insted dan Shah Putra kami sambut dengan hati yang terbuka..Pada masa nie ktowg da tak dibenar kan utk keluar dari kawasan nie..selepas siap semua kami di benar kan utk melelap kan mata...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan