Khamis, 14 April 2011

abseiLing!!

pada awal nya aktiviti ini dicadang kan utk dilakukan di bukit berdekatan dgn swimming pool tapi setelah en.hisyam tiba dan beliau tlh memberitahu bhawa aktiviti ini akan dilakukan di menara tgkt 11..semua berkemas utk ke sana..Tiba nya dimenara kami mengeluarkan barang2 yg akan digunakan semasa aktiviti bermula..Setelah bertungkus lumus menyiapkan peralatan dan kelengkapan,kami di beri sedikit taklimat ttg aktiviti tersebut..Pada awalnya saya agak gayat utk turun tapi bila dah tgok kwn2 yg lain dah turun,saya mula exited utk jadi peserta setrus nya utk melakukan aktiviti ini..Ini pertama kali saya melakukan aktiviti sebegini..Stelah tiba giliran saya,persaan berdebar mula terasa..tapi perasaan tu ade mase mula2 je,bila dah sampai half way nk sampai bwah saya mula rasa serunok n nk try buat sekali lagi..Aktiviti ni mmg menarik dan mencabar kekuatan mental dan fizikal.Selepas semua melakukan akiviti ini,kami bekerjasama mengemas barang2 yg diguna kan utk aktiviti ini..Barang2 yg dipinjam perlu dipulangkan kepada pihak store semula..Walaupun baru pertama kali melakukan aktiviti ini,saya dapat rsa kan yg aktiviti ini sgt seronok dan mencabar..

















keselamatan perlu diutamakan!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan