Isnin, 10 Januari 2011

Cerita tentang ank mk ngan ayah!!

Aku Nurul Hedatul Aneja..Bleh panggil nurul,datul or hedatul..aku berasal dari KLANG,Selangor..(ank jati selangor ni) yg dilahir kn kat wad bersalin Hospital Besar Tengku Ampuan Rahimah,klang pd tanggal 28 Januari 92..Aku merupakan ank sulung dari 4 orng adik beradik..2 lelaki 2 perempuan..dulu mase kcik2 aku skola tadika kt tadika kemas polis.(bukan anak polis) masuk je skola rendah aku skola kt sek keb prlabuhan utara..naik je skola menengah aku skola kt sek men keb bandar baru sultan sulaiman dari 2005,masuk 2006 aku tuka skola kt klang,sek men keb tengku ampuan rahimah..smpai 2007 aku masuk balik skola lame aku tu coz x larat aku nk ulang alik,jaoh sgt..smpai aku abis SPM aku skola kt c2..alhamdulillah hari nie aku da berjaya melayak kn diri aku untuk melanjut kan pelajaran kt IPTA(uitm)..aku pown x sangka dpt masuk sini coz dulu aku bkn la bdk yg cerdik sgt,sikit tu ade la..=) tapi da rezki aku kt sini,aku bersyukur sgt2..kat sini aku ambik cos sains sukan,n skrg da masuk sem ke-2..sem kali ni bagi aku mencabar skit la dari sem lpas,coz sem ni ade subjek outdoor recreation..klau nk tau,tercipta nya blog nie jgk disebab kn oleh subjek nie..aku baru je ngn bnd nie..maklum la budak baru belajar..hehe lecturer aku pown bez..bez2 pown dia tetap utama kan disiplin..sape yg dtg lmbt mmg kne dduk lua la jwb nye..ok tutup cite sal nie..skrg aku nk cite sal penglibatn aku dalam sukan plak..aku dari kecik lagi mmg da minat ngn sukan..aku start aktif sejak dari tadika lagi..ngat lagi mse tu aku msuk acara bwk bola dlm sudu,lari dlm guni,mcm2 lagi la..ble ngat balik rase mcm kelaka je tapi dari situ la aku mule berminat ngn sukan nie walaupon mase tu main sukan tah ape2 je..masuk skola rendah aku mula  melibat kan diri dlm pelbagai jenis sukan..bantai je ape yg rase bast time tu..masuk darjah 3 aku mula diserap dalam team bola tampar skola..mase tu main bola belon je..tapi sakit gk la tgn walaupon belon..cikgu aku btol2 guide aku time tu..masuk darjah 4 aku mula main bola tampar yg biase tu..bkn belon lagi ye,,da maju da time nie..tapi time nie aku btol2 kne asah ngn cikgu aku yg merangkap jurulatih kebangsan..lembik aku time tu..tpi disebab kan minat ngn sukan aku x putus asa walaupon da kne lanyak cm tu..aku x pernah mnyesal coz di train cmtu..msuk je darjah 5 aku berjaya terpilih sbagai salah seorng atlit selangor..mmg xde rugi nye aku bersukan..start dari hari 2 smpai la hari nie aku msih bersukan..dan sebab tu jgk lah aku pilih cos sains sukan kt tmpat aku blaja skrng..segalanya perlu bermula dari minat.klau stakat ikot2 je mmg x kan menjadi..ok lah..smpai sini dulu cerita ttg diri aku..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan